Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Saturday 18 February 2012

Segmen: "Tambah Follower Sampai Pengsan"



Salam semua....


Nampak tak banner doraemon yang cute kat atas..hihi..actually aku join segmen lagi. Tetibe cam tertarik nak join segmen yang dianjurkan oleh misslyzeer ni coz tajuk pun dah gempak. Lagipun dengan join segmen  ni dapatlah aku menambahkan bilangan follower, merapatkan ukhwah n berkongsi banyak cerita.

Pape pun hope korang semua boleh support blog aku yang tak seberapa ni. Actually blog aku ni lebih kepada blog personal. Tujuan aku berblogging adelah untuk berkongsi pendapat, kenal lebih ramai kawan dan disamping tu dapat jugak menambah pendapatan dengan nuffnang. So, korang semua rajin2 la klik tabung kawin aku tu..nanti kawin boleh aku jemput korang semua..:)

Pada sape2 yang nak join boleh klik banner diatas, jangan malu2 ok..:)

Notakaki: Selamat berkenalan ..peace!


8 comments:

  1. macam bes je segmen ni... heehe

    ReplyDelete
  2. ehem~ kalo nak kawen,jgn lupe jemput kak ana tau..hehe





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  3. hai..lezza singgah sini. lezza dah lama follow blog ni..thanks ye sudi join and happy blogging

    ReplyDelete
  4. Singgah dari segmen yg same.
    Follow awak :)

    ReplyDelete
  5. slm linda... kunjung balas n folo dr segmen sama... yuhuuu...

    ReplyDelete
  6. dr segmen yg sama.done folo u.Salam Perkenalan

    ReplyDelete
  7. done follow u . thanks sudi follow dlu . really busy. eheheh :D

    ReplyDelete