Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday, 19 October 2012

ILmu

Salam semua...



Sebelum kawin ni memang banyak betul ilmu yang kite kene belajar kan. Yang perempuan of coz la ilmu nak memasak, menguruskan suami dan anak2. Gigih aku ni ha belajar memasak, nasib baik Raja tu bukan jenis memilih makanan. Dia makan je , dan sangat susah nak dengar dia complain pasal makanan. Aku je yang cerewet sebenarnye. Hihi.. Tapi ilmu apekah nak menjinakkan suami atau isteri. Hahaha...

23 comments:

  1. haha..menjinakkan tu xtahan tu..apa2 pun byk2 membaca,cari ilmu/info sblm nk kawen ni..sbb ramai sgt org keliling saila kawen is kawen,bila ada mslh xtau nk bt apa..kadang2 bnd tu boleh belajar dh sblm kawen..huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2..xnak la kawen je tnpa tau tggungjwab kan..:)

      Delete
  2. btul2 setuju....buku n kawan2 dah kawen bnyk mmbntu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..buku pasal perkahwinan kan dah bnyak sekarang ni :)

      Delete
  3. ;) hehehe.. belaja erk.. nnt share dgn sy ea..

    ReplyDelete
  4. carilah ilmu tu linda..nnt turunkn kt shu skit..hehe..

    ReplyDelete
  5. ilmu menjinakkan suami? tetttt.. kawen dulu yer linda...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jijah yg berpengalaman ..hihi :)

      Delete
  6. tak perlu jinak-jinak kot. saling memahami, bertolak ansur ok insyallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul3..tolak ansur n memahami tu yg pling penting :)

      Delete
  7. x leh tahan...menjinakkan ye ;)

    ReplyDelete
  8. mendalam betol maksudnya....hehe..terbaik UAI

    ReplyDelete
  9. memasak kot paling penting?? hehe~

    ReplyDelete
  10. rasanya..kena belajar physics, chemistry, add math..hehehe..

    entah la cik linda..misz domu pun xtau cmne nak jinakkan suami.. t cik linda jumpa jawpn..kongsi2 la yer.. :)

    selamat berhujung minggu

    ReplyDelete
  11. err sy masih kecil.
    mohon cik linda jelas kan ilmu-ilmu itu :p

    ReplyDelete
  12. Ilmunya ialah kepercayaan dan keikhlasan.....cewahhhhh!!!

    ReplyDelete
  13. salam,
    saya menerima tempahan Bahulu pecah lapan.. sesuai utk doorgift perkahwinan anda nnt.. Harga sgt2 berpatutan..rm1.20 sebiji..tempahbyk lg dpt murah!!

    email jika berminat: suhaida.razak@gmail.com

    terima kasih...

    ReplyDelete
  14. bukan nak jinakkan..... cara2 nak bermanja sebenarnya..... kalau suami tu garang... kena ada caranya.....ala...garang2 manja jer tu....he3...

    ReplyDelete