Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday 14 July 2011

Hari Dermawan Sedunia dan seRAPID....

ALHAMDULILLAH...
Terasa amat bersyukur dengan rezeki yg Allah kurniakan
aku rase dah hampir 4 bulan aku keje dengan rapid KL nih, semalam adelah hari yg paling murah rezeki untuk aku. Nak tau tak kenapa???


Masuk je kerja, dalam kul 9 pagi semalam dah ade orang bagi aku sekotak breakfast KFC..Memang dengan fasternyer aku pun makan..huhu..sedap weh makanan free.Dah tu sebelum lunch kepala dah start pikir lunch nak makan ape yer..bosan kot makan makanan same jer. Tapi rezeki datang lagi...hihihi..ade pulak akak ofis dermawan bagi aku bihun goreng..ape lagi pucuk dicita ulam mendatang..erk..betul ke peribahasa aku tuh.

Dah tu petang dapt pulak coklat..adoiii...aku pun stress gak asik dapat makanan free nih...baru je nak berdiet.Haha..tapi mane boleh tolak rezeki kan...

Hari ni dapat nasi beriani free.....kenyang suda.....

No comments:

Post a Comment