Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday 22 September 2011

Sunset !


Dari dulu aku ade impian..simple je impian aku nih. Teringin sangat nak tengok matahari terbenam dari dua tempat ni. First teringin nak tengok matahari terbenam kat Bukit Ampang. Ramai yg cakap kalo tangkap pic panorama senja kat situ sangat cantik..tak tahulah aku cantik ke tak. Sebab tu lah teringin sangat nak pegi. Dulu ade someone pernah janji nak bawak aku ke situ, tapi rasenye orang tu pun dah lupe janji dia kot...


cantik kan...teringin nak pegi..

Tolongla jangan gelakkan impian aku yg murni ni ..lagi satu aku teringin nak pegi tengok matahari terbenam kat tepi pantai..erm..romantiknye kalo pegi dengan orang yg tersayang.. syok coz dapat dengar bunyi ombak n tengok matahari terbenam...bile la nak dapat peluang macam tu...hope akan tercapai la impian aku yg tak seberapa ni..:)

No comments:

Post a Comment