Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday, 17 February 2012

Sarapan paling sedap

Salam semua....

Sihat ke? Dah sarapan ke? Korang rase pada pendapat korang, sarapan ape yang paling sedap kat dunia nih? hihi..kalo bab makan pada aku semua pon sodap. Adekah pancake? nasi lemak cik jemah? kuih keria pak meon? roti canai? bihun goreng kak senah? errrr...banyak lagi la ..

Tapi kan aku rase sarapan paling sedap adelah milo panas cicah dengan biskut kering...huhu. Klasik kan aku. Perggghhh..memang sedap la especially minom milo panas time sejuk pagi2 tuh. Memang rase sangat puas bile dapat milo panas n biskut. 

 Ni antara2 biskut yang jadi fevret aku..biskut munchy's..:)

Lagipun pada sape2 yang berdiet memang sesuai la kan. Coz takdela heavy sangat. Pada sape2 yang tak minom milo boleh gantikan dengan air teh panas. Rendam je lipton dalam air panas, pastu buh gule..kan senang.

Pada yang dah ade suami tu jangan le kome ari2 bagi milo panas n biskut kering kat laki korang. Memang kurus kering la laki korang nanti. Sekali sekala boleh buat breakfast yang heavy..:)


13 comments:

  1. x lah..yg paling sdap milo ais + cupcake hamster dalca..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..yang tu dalca makan sengsorang la

      Delete
  2. milo cicah biskut kering di saat hari ujan atau sejuk.. perghh!! mabeles!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...memang sedap kan, rase panas je badan

      Delete
  3. sedap2 ... pagi jumaat ni sarapan nasi kerabu, wife rajin plak pergi beli, teringin katanya ... apa lagi Bismillah .... Alhamdulillah kenyang

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..sedap tu..kenyang sampai lunch..:)

      Delete
  4. saya selalu bekfas biskut cicah nescafe..hehe..munchy mmg sedap~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa...linda xleh minum nescafe, nanti sakit pale

      Delete
  5. ehh ehhh..mmg ne la menu sya tiap pgi(^_^)

    ReplyDelete
  6. haha eh..kite pon makan ni time pagi kt kolej.
    kalau berat sgt sakit perutt.
    huu.sedap kann

    ReplyDelete
  7. anda stress ngan study??

    jgn stres-stress yer...

    jom layan blog terhebat nie...

    http://stresssik.blogspot.com/

    ReplyDelete