Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Sunday 4 March 2012

Malasnye ....

Salam semua...


Gud morning semua..da breakfast ke? Ke ramai yang tido lagi?..aku baru je sarapan ni..arini mak aku masak special breakfast..nasi lemak ayam goreng berempah. Huuu...kenyang gile la,rase da wat stok lemak je ni.


Memang macam ni la tiap kali aku balik kampung,ade je masakan special mak aku masak..kadang2 pikir untung jugak duk jauh dari family ni.Bile balik je macam2 dapat...:-)


Petang kang aku balik kl da,erm...rase malas sangat nak balik kl. Bosan sangat kl tu,dan bosan sangat nak menghadap keje. Ngah usaha cari keje lain...:-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

  1. hurmm kalau balik kg mmg makan best2 kan...dan kalau sy balik kg kompem berat bdan bertambah..hihihi..

    minggu dpn saya balik ipoh..weee~

    ReplyDelete
  2. saya rindu masakan mak saya..huhu~~ :(

    nak cari keje dkt2, xde org sana nak amik saya keje :p

    ReplyDelete
  3. hehehe..dapt keje tu, alhamdulillah..xdpt keje lagi..lagi susa..kan2??.. :)

    ReplyDelete
  4. misz domu ada tawaran kerja.. gaji boleh dirunding... kerja dia..suri rumah.. nak tak?hehehe..kahwin je la..cik linda..teringin nak panggil linda Puan linda..huwahuwa :P

    ReplyDelete
  5. x per p keja pon...jnji duit masuk..boleh kahwen dgn raja...hehe

    ReplyDelete
  6. wahhhh best kan...ptg jumaat 9hb sy plk blik kg...rindu masakan mak punye psl...

    ReplyDelete