Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday, 28 May 2012

Segmen Dalca : Bloglist June

 

Salam semua...

Hai korang, mari join segmen dalca: bloglist june. Dalca is my favorite blogger. So sebagai tanda sokongan aku pada Dalca, aku nak join segmen dia, tak menang pun takpe.  Hehe..tapi kalo dalca nak bagi aku menang lagi le aku suke kan..hewhewhew. Mari beramai2 join segmen ni.Tarikh tutup penyertaan 1 Jun 2012. Sila klik banner diatas untuk join dan jawab soalan2 kecemasan seperti berikut:

1.Soalan Umum : Filem Melayu apakah mendapat kutipan paling banyak pada tahun 2012 hingga kini?
Linda rase Adnan Sempit 2
 
2.Soalan Logik : Edisi Dalca manakah yang paling diminati?
Edisi Artikel & Edisi Tazkirah

3.Soalan Ilmiah : Siapakah wanita yang tidak mempunyai haid dan nifas?
Fatimah Az- Zahra & wanita menopaus

Dengan ni aku tag:

13 comments:

  1. aku suka jawapan ko WANITA MENEPOSSSSS tu.kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa,,,betul la kan wanita menopaus kan.

      Delete
  2. hehe...lau nak tw, soalan 1 & soalan 2 tu.. dua dua sy xtw nak jwb..hehe

    ReplyDelete
  3. gud luck ye

    *tadi kan sy mcam nmpk awak la..tp xtau betul ke x..hehe.kt lrt kelana jaya..pakai bju n tudung purple..betul x..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa..katne? kedai or tunggu train?

      Delete
  4. hehe..amboi dia bukan main..btw thank u very much kerna sokong dalca..hehe

    ReplyDelete
  5. he3.....remy baru perasan......
    thanks linda... insyaAllah akan remy sertai nanti.....

    ReplyDelete
  6. alamak..soklan dia mencabarlah..huhu~~ :p

    ReplyDelete
  7. remy dah join..... tra la la laaaaaaa

    http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2012/05/segmen-dalca-bloglist-june.html

    ReplyDelete
  8. hehe...wanita menopaus ye jugakkan...wanita jadian pun ye jgk...huhu

    ReplyDelete
  9. tahniah....
    datang dari segmen sama...dah follow
    follow saya kalau sudi pemenag no 4

    http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/05/segmen-dalca-bloglist-june.html

    ReplyDelete