Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Wednesday, 4 July 2012

Wordless wednesday # Sedapnyerrr



20 comments:

  1. pepagi tengok makanan laporrr T___T




    Luv,
    kak ana

    ReplyDelete
  2. boleh tahan.
    apa lagi puan linda?mihmih

    ReplyDelete
  3. nampk sedap kan...jom la makan..:)

    ReplyDelete
  4. Salam kenal, nampak sedap, mcm subway ke, tak pernah mkn yg kat sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai..salam kenal.tu bukan subway tapi Hoagies hauz..:)

      Delete
  5. lompenah terai lagi ni... tgk cam sedap

    ReplyDelete
  6. ok.. perutku sudah berlagu riang ... ahah

    ReplyDelete
  7. Saje nak beritahu belum pernah masuk situ lagi, apatah lagi duduk menikmati makanan dia.. :D

    ReplyDelete
  8. breakfast ngan kacang kuda jer hari nie.......hu hu hu....

    ReplyDelete
  9. wah.... tak pernah jumpa lagi kedai ni..hehe

    ReplyDelete
  10. macam best je linda. halal tak. price die quite okay. *tempting* ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. halal...linda nak try petang ni. wink wink.hehehe

      Delete
  11. ni kat hoagies hauz..dengar cite ade kat carrefour subang..

    ReplyDelete
  12. sedap ke? huhu..xpenah nampak la pulak kedai tu~

    ReplyDelete