Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday, 31 August 2012

Kemerdekaan Malaysia

Salam semua..

Good Morning MALAYSIAN. Today is our Independence Day , kite dah merdeka selama 55 tahun. Tak sangka kan, dah 55 tahun kite merdeka, semakin banyak kemajuan yang Malaysia kecapi, semakin banyak perubahan dalam Malaysia. 

Terpikir , kalau tiada pejuang kemerdekaan yang dulu dulu, tiada tentera yang mempertahankan Malaysia, siapala kita sekarang kan Mungkin masih merempat di tanah melayu sendiri. Aku doakan semoga negara kite terus maju, dan kekal aman damai. Janganlah kite rosakkan negara kita dengan politik yang tak sudah sudah, JANJI DITEPATI.

Jom layan video kemerdekaan ni, mungkin de yang da lupe sejarah..at least boleh mengingatkan kite sejarah kemerdekaan Malaysia. :)




11 comments:

  1. thanks for sharing.... kita hayati bersama2......
    merdeka !!!! merdeka!!!! merdeka...!!!!!

    ReplyDelete
  2. harap2 kebebasan yg ada ini bakal kekal

    ReplyDelete
  3. hemm tu lah.. macam2 bunyi psl MERDEKA ke 55 tahun ni..
    mcm2 benda jgk yg nk dipertikaikan.. tak habes2 politik.
    menyampahhh ~ =P





    slm lebaran,
    kak ana

    ReplyDelete
  4. ehem ~ cun la header baru !
    suke ! suke ! suke ! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr Twisties ke yg buatkan header baru Linda ni? hehe

      Delete
  5. moga Malaysia terus aman damai.. salam kemerdekaan yunk

    ReplyDelete
  6. selamat hari kemerdekaan..selamat hari raya cik linda.. maaf zahir dan batin yer..maaf lmbat singgah..umah takde tenet..ada problems..hehe.. apa pun..cantiklah gmbr bertunang..terutama kaler pink tu.. sebb misz domu suka soft color..

    ReplyDelete