Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Wednesday 5 September 2012

Hallloo u all ;)

Salam semua...;)

Hai hai semua. Malam suda menjelma, mata pon dah mengantuk gilak ni. Sebelom tido nak cite pasal baby mata bulat yang cute dulu. Huhu..dalam entry Wordless wednesday tadi ramai lak tanya sape si mata bulat itu.

Actually that cute boy is my cousin. Anak kepada Paksu aku. Baru ni masa majlis bertunang aku, dak tu jadi perhatian ramai.Ramai yang geram dengan mata dia yang bulat tu. Saje je dia jegilkan mata...eeeee.rase nak gigit2 je.



 

Hallooo readers..my name is FARIZ. I know that im so cute. Kahkah. Lempang kang baru tau. 
Umur fariz baru 4 bulan wooo. Yang pegang Fariz tu adalah abah aku, macam sarjan kan :) Abah aku adalah paklong kepada Fariz. Dalam gambar yang bawah tu korang akan nampak seorang budak gendut terdampar ditepi dinding..tu adelah Angah, adik aku. Haissshhh..


Fariz with his mom ;)

 
Ni kakak Fariz, tembam jugak. Makan ape pon aku tak tau. Name dia Balqis, umor 7 tahun. kalo balik kampung, mesti opah kene masak gulai tempoyak, mesti dak balqis ni irup sampai licin pinggan. Dak kl peminat tegar tempoyak.




Sekarang aku sangat rindu pada dak gendut ni
Haziq, adik bongsu aku. Rindu mahu peluk cium dan wrestling dak nih!



 
Sekarang ada sesape rindukan dak ni tak.Kakakakaka
Ok fine takde orang nak rindu ko linda. So masuk tido sekarang. Nite u all.,
mmmuuuuaaahh..:)
 

12 comments:

  1. good nite.....
    abg raja rindu sorang dah ler...... he3

    ReplyDelete
  2. Hahah reaksi muka Fariz sama je dlm every pics xD
    comel muka dia

    ReplyDelete
  3. bkn xnk rindu takut bila rindu nanti ada yg kerja pakai parang ..hehe :P

    ReplyDelete
  4. ala....nanti rindu dak tu..raja marah pulak...hehehe

    ReplyDelete
  5. oohhh kezen linda upenye hehe..mmg tomellll!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. comeinya baby.. suka! :))

    000.yeayy tak da sapa rindu cik linda.. cik bie lah ye rindu2 cik linda.. cian dia :))

    ReplyDelete
  7. semua cute2 bdak yang dlm blog ni.hehehe.btw slmat hari rya:)

    ReplyDelete
  8. semua cute2 bdak dalm blog ni.heheh.btw slamat hari rya k.linda:)

    ReplyDelete
  9. semalam nak komen tapi enth tenet misz domi nie ngeks.. budak last tu pun cuhmey gak..tapi Fariz lagi cuhmey..boleh..?hehehe..kidding

    ReplyDelete
  10. comel2 sepupu ko.... aku nak rindu la kt ko...tp bleh ker???hahaha....aku bukan raja,,tp aku putera..hehe....gurau2..

    ReplyDelete