Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday, 11 April 2013

Banjir ooooo banjir~

Salam semua...

Hai semua! Sihat? Aku tengah demam ni. Sakit gile badan, dengan batuknya lagi. Seksa betul :( Petang semalam balik kerja kena hujan pulak.Dah la demam, kena hujan lagi. Memang betul2 syok la kan. 

Semalam  sapa yang kerja area kl mesti tau area kl banyak yang banjir. Macam aku keje dekat jalan ampang area masjid jamek tu, memang teruk gile banjir depan ofis , depan stesen LRT masjid jamek pun banjir. Sampai ada kereta tenggelam. Banyak gak kereta tersadai tepi jalan.


Ni dekat depan bangunan opis aku.air dah naik tinggi..


Ni area depan LRT Masjid Jamek, penat aku redah hujan, sekalinya tak lepas pulak nak gi stesen LRT.


Sedih tengok kereta ni, nampak macam kereta baru. Kalo kereta aku dah lama meraung



Nampak macam cetek, tapi dalam tau. Tak kuase nak redah..kalo ade sampan takpela jugak :)


Notakaki: Mohon DBKL baikkan lagi sistem perparitan kat KL nih. Sekarang ni ujan lebat sikit, cepat je naik banjir. 

16 comments:

  1. masjid jamek sampai dataran merdeka banjir.abes semua kereta.

    ReplyDelete
  2. sama la adik saila pun smlm pukul 11.30mlm bru dpt bus..huhuhu..banjir n jem teruk smlm..

    ReplyDelete
  3. Kesiannye.. get well soon dear. :)

    ReplyDelete
  4. teruk gak banjir nie..
    smga cpt sembuh yerk linda

    ReplyDelete
  5. teruk juga yer banjir kat sana...alahaii habis kereta..huhu

    moga cepat sihat yer linda :)

    ReplyDelete
  6. moga cpt sembuh linda..kl mmg slalu bnjir kilat kn..

    ReplyDelete
  7. moga cepat sembuh linda.. teruknya.. sedih tgk kete tersadai tu.. sampai rumah kul bape gamaknya linda..

    ReplyDelete
  8. jaga kesihatan n cepat2 sihat tau.. =)

    ReplyDelete
  9. semoga segera sembuh.....
    hati2 musim hujan nie..........

    ReplyDelete
  10. tgok kt fb cik linda..nmpk cm biasa..rupanya teruknya hujann...banjir cmtu skali..aiggoooo

    ReplyDelete
  11. wow tweruknya,sian nya kete yg tenggelam ni.

    ReplyDelete
  12. teruk kalau hujan lebat kat kl ni kan..

    ReplyDelete