Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday 28 July 2011

Hello U all…

Baru aku sedar yg dah 2 ari aku tak update blog. Well, aku kan pempuan yg tak bape nak hot yg sangat lah bz. Ngan tahap kesihatan yg membimbangkan** errr..ade ke orang yg bimbang pasal aku??? Huhu..whatever lah. 
 
Erm…agak2 ape perasaan korang kalau korang senyum dengan someone and cube beramah mesra ngan dorang n then dorang wat muke menjelekkan. Grrrrrr…2 ari lepas mood aku spoil coz ade pempuan yg tak hot menyombong ngan aku. Tak paham lah aku rakyat Malaysia zaman sekarang nih. Senyum pun salah ke. Lagipun dah duduk satu ofis ape la salahnye sembang2 kan. Hari ni aku wat keputusan aku taknak senyum ngan akak yg tak hot tuh. Huh, tak nak tolong dia nanti.. manusia bese la kan…if dalam keadaan susah n nak mintak tolong baru lah sibuk nak senyum2… **mood merajuk.

Oppsss..lupekan pasal kisah akak sombong yg tak hot tuh.. Semalam mood aku agak baik coz probation period kat tempat kerja dah tamat tempoh..huhu…dah hampir 4 bulan kerja. Semalam pagi2 aku dah bersemangat bagai bangun awal2 pagi coz kene pergi ofis HQ di Bangsar. Tapi sebelum gi Bangsar my auntie dah belanja breakfast kat Pappa Rich**mood hepy dpt makan free.
 **Set roti bakar susu n teh ais**
memang sedap


 ** Minah muke kembang**
pagi2 memang muke kembang semangkuk

**Kenyang sudaaa**

Haha..after that aku terus go to Bangsar ofis. After discussion dengan bos, bos boleh pulak bagi comment yg positive pasal attitude aku kat tempat kerja…ohhh…rase nak lompat2 cecah langit jer. Haha..First time rase hepy sangat bekerja..I love Prasarana (rapid Kl)…Hope ade lah harapan nak naik pangkat…haha, gile lah berangan sampai ke tahap nak naik pangkat.
Haha..lantak lah orang lain nak cakap pe pun, yg penting aku ade target aku sendiri, aku akan cuba sedaya upaya capai target aku di tempat kerja. Korang semua doakan aku yer. ..:)


Eh..Blom puasa lagi aku dah dapat sekotak Kurma..dah nak abis pun kurma tu aku makan. Thankz a lot pada orang yg bermurah hati bagi aku kurma tuh..

Ok la korang, Selamat menyambut puasa yer...:)

No comments:

Post a Comment