Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday 29 July 2011

Malaysiaku LONDON

Morning u all

Hope hari ni akan menjadi hari yg indah untuk korang semua...
errr...dah macam bg ucapan kat Selamat Pagi Malaysia..

Pagi ni malas gile lah aku nak bangun gi keje, mane taknyer bangun2 jer dah ujan ...baru ujan dah malas bagai..kalo salji yg turun aku rase mau aku tido sampai petang..hihi. Hari ni makcik aku takder, nak tak nak terpakse lah menyusahkan raja untuk antar aku gi keje..Thankz a lot to Mr. Raja..:)

Dah sampai opis pun mood kerja still tak datang2 lagi..cepatlah pukul 5 sengah.. tak sabar nak berweekend. Nak tau kenape? haha..sebab ade someone dah janji nak belanjer aku makan seafood kat Pulau Ketam..

Haha gile lah tahap keterujaan rase macam nak terbang2 ke langit biru jer. Pada orang yg dah janji nak belanje tu jangan buat2 lupe yer.. Nanti saya cekik awk....grrrrrr...

Ok lah..jom lah kita menyambung keje di opis nih. Sebelum bos aku bagi kata2 yg melemahkan semangat marilah kite berusaha untuk menjdai CEO...chayok2 semua!



No comments:

Post a Comment