Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday 11 July 2011

Misteri Nusantara

Seram tak tajuk entry aku hari ni...seram kan..rase macam nak duduk bawah selimut je sampai esok.

Hari ni bukan lah hari yg baik untuk aku. Ni semua salah hantu yg ganggu tidur aku malam tadi. Aku dah la penat balik dari kampung petang semalam eventhough bukan aku yg drive kereta tu, aku tetap letih duduk..haha..sampai je rumah petang tu aku boleh tertido dari kul 5 petang sampaila kul 8 sengah malam. Memang hebat lah kan asar n maghrib ntah melayang ke mane..Ya Allah...***insaflah linda...


Bangun jer dari tidur yg enak tuh aku pun terus mandi n tengok tv, dlam kul 12 baru ler mate ni dah rase mengantuk. Tapi mate ni tetap menggedik, bile aku dah pasang lampu ala2 romantik gitu, kipas pun dah syok, mate ni tak mau pulak lelap...haiiiiissshhh..geram tol mak jemah..

And then dalam kul 2 pagi ade la pulak gangguan2 hantu dari alam mane main tarik2 bantal aku.. aku pun tak tahu ape patot aku buat..patot ke aku nangis? or gelak? or ajak hantu tu tido ngan aku sekali? Dalam pada suspen2 tu nasib baik ler aku masih mampu membaca surah2 yg terlintas kat pikiran. Yg pasti memg tajwid2 dah tunggang langgang.,..tapi hantu tu memang la tak paham bahasa gayanyer, ade ke patot dia menindih aku yg lemah ini...ohhh...tidakkkkk!

After sejam aku mengharungi liku2 hidup malam bersama hantu tu, aku mengambil keputusan drastik. Aku angkut semua bantal2 aku n sedar2 je aku dah tidur sebelah aunty aku....haha...sorry le makcik,aku dah gabra....

Penyudahnyer hari ni aku bangun dengan muke macam zombie n datang keje mengantok giler...Ampunkan aku bos kalo ari ni prestasi kerja aku amatlah memberangsangkan sampai bos rase nak suh aku duk rumah jer....Ni semua salah hantu tu.!



No comments:

Post a Comment