Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday, 18 July 2011

Nasi kandar

Assalammualaikum semua....:)

Hari ni tak ade ape yg menarik sangat yg berlaku dalam hidup aku. erk...ade2..tengahari tadi Imam Muda Nazrul n Hassan datang ofis la derr.. Adoiiii, hensem kacak bergaya membuatkan hati aku menjadi sesejuk salju di cordoba. Bersih je wajah dorang berdua. Tak macam aku nih, keruh je muka. Tapi aku dah rajin senyum2 kambing kat orang. Hihihi....:)
Imam muda datang ofis coz ofis aku ade wat majlis tahlil, doa selamat n tazkirah. Hidup rapid kl! **semangat waja.

After habis je majlis semua pekerja dapat makan free. Adoiii..bab ni la yang paling aku kurang suke. Hihi...sebabnyer boleh menaikkan selera makan aku, dah la ngah diet bagai nih. Semua staff diberi nasi kandar paling sedap kat PJ nih. huuuu...bergegar iman aku. Last2 aku dapat free 2 bungkus nasi weh. haha....melebih lebih pulak dapat freenya. Disini sy ingin mengucapkan jutaan terima kasih pd En. Razak n Che Halim yg dah bagi nasi free tuh...:)

Aku tak makan pun kat ofis, aku balik rumah baru aku makan. Pergggghhh...terbaik bhaiii. Memang sedap la kari dia. Dan sekarang aku hampir merana coz mengantuk giler. Hurmmm...mesti buh ganja ni kat nasik aku....mengantuk2...zzzzzZZzzz.....

Pap! Huh...tersedar dari lamunan...sambung menulis blog semula.. Hihi..aku nak wish gudnite je lah kat korang semua. Semakin banyak kemengarutan yg melanda penulisan aku nih. Ni semua sebab ganja nasi kandar. Nite all....Love u...:)


No comments:

Post a Comment