Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday 25 August 2011


Hari ni dah 25 ramadhan da. Tapi kenape lah aku ditakdirkan bekerja lagi. Adoiii..tapi silap aku jugak coz aku yg isi borang cuti tu. Esok pun kerja lagi. Aku rase dah tak de mood dah nak kerja. Kepala otak pun asik pikir nak balik kampung. Boleh pulak pagi ni opis pasang koleksi lagu2 raya..siap pasang audio system...wadddehell...
Lagi bertambah stress bile masuk opis tengok ramai staff dah bercuti. Tapi takpe, aku belum pun sampai setahun kerja kat Prasarana  (RAPID) ni.. Tahun depan akan ku kumpul cuti ku bertimbun timbun..haha..padan muke ko bos. Tahun depan aku nak cuti lame2.

Tahun ni staff lain dapat bonus. Aku tak dapat bonus lagi coz aku belum pun cukup setahun kerja sini..adoii..sedar diri lah lindaaa...Ape je yang aku dapat??? Aku hanya dapat kad raya n sampul duit raya jer. Sampul duit raya pun kosong, tak berisi duit...sampai ati boss. 

Huuuuuuuu....malasnye nak kerja esok...

Macam ni lah muke aku nak menunggu abis waktu kerja....grrrrr


No comments:

Post a Comment