Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Saturday 27 August 2011

Yess...masih layak dapat duit raya..:)


Hallloooo semua...
Semalam aku nak update blog tak sempat...sebab bz uruskan kerja before bercuti seminggu. Alhamdullilah tahun ni semangat nak raye berkobar-kobar dan semuanya berjalan dengan lancar. Best sangat tahun ni coz rezeki sangat murah kat opis Rapid Kl nih. Tengok badan aku pun dah tau betapa bahagia nye aku dengan kerja sekarang...:)

Semalam aku dapat duit raya dari someone...haha..jangan tanye lah dari sape. Tapi memang terkezutt gile babas. Tak sangke ade gak orang nak bg duit raya. Bukak je sampul tu ...nahhhh...juling mato den tengok 2 keping duit RM50...hahaha..ni la namenye rezeki ye..dah dapat duit raya terus bersemangat gile nak kerja. Haha..kalo tak aku dah plan nak amik half day je semalam..**dasar mata duitan..:)

Persiapan raye semua dah setel, tinggal nak beraye je lagi nih..haha..lagi 2 ari je nak berpuasa ni even aku sebenarnye dah beraya awal...huahuahua..maybe esok or lusa aku balik kampung..jangan tanye kenapa aku balik lambat..adele koje aku..hihi. Pada yg dah otw balik kampung tu sila memandu dengan berhati2 ye. Ingat oang tersayang..jangan nak redah nak cepat sampai nyawa ko melayang. Doakan perjalanan aku pun selamat nanti ye kawan2...

Korang nak duit raye tak? aku ade duit raya untuk korang...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Hahaha..nah..ni duit raya untuk korang. Special dari aku untuk korang. Duit raya RM6..baru dikeluarkan dari Bank Negara..:)

1 comment: