Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday 5 September 2011

Raye raye raye

 Dah seminggu tak update blog gara2 balik kampung beraya..haha, memang aku fokus gile babas untuk raya. Raye tahun ni agak best coz dapat berkumpul dengan kawan2 sekelas dulu. Dah bertahun tak jupe. Tapi yg berkonvoi rayenye tinggal yg bujang2 je la..group ni dipanggil "The bujang"..

Syawal pertama start dengan bersalam salaman dengan family..almaklumlah aku la ank yg paling banyak wat dosa...hihi. Tahun ni sengkek aku weh, mentang2 la aku dah koje semua sepupu sepapat sepipit sepapan pauuuu duit raye dari aku...grrr...yg sadisnye duit raye untuk aku tak de...haaaaa..tak dapat nak terima hakikat la..


Malas cakap banyak, aku upload gambar je dulu..sok2 aku sambung celoteh lagi..




Ni kat umah ayien...sedap dpat makan bihun tomyam...tengok tuh aku gelojoh nak makan..:)


Ni program jejak kasih...


Ni adik aku..motif dia nyebok coz nk kumpul duit raya..bijak kan


With  nani...:)




Tu je lah...pic dengan family nnti ku upload..hihi..malas nak waterwark bagai...papepun aku nak mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR & BATIN...:)

No comments:

Post a Comment