Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday, 12 August 2011

LAMARAN

Lai lai lai ka tong..

Huhu..arini mood sgt baik..cewah..baru kul 8 sengah pagi memang la baik. Cuba kalo dah matahari tegak atas kepala..baik lg ker..hihi. Arini aku bangun sahur cam biasa..masih terasa kenyangnyer even juz makan nasik beberapa butir..gile senahhh aku makn nasik bape butir jer.

Tadi On de way gi keje macam bese pagi2 kene dengar Hot Fm..wallllawehh, memang syiok dengar tajuk arini pasal LAMARAN. Rupenye macam2 cara ye nak melamar n dilamar n terlamar...camno tu?? Ade yg bg ted bear la, ade yg melutut bagai la, ade yg bg bunga la, ade yg bla bla bla bla...banyak lagi lah..tak mampu aku nak sebut semua.

Pada lelaki2 semua..Awas..anda haruslah kreatif ye untuk melamar seorang wanita. Tak semestinya melamar tu kene guna bajet yg tinggi sampai beribu riban..no no no no..tak perlu ye anda semua. Jangan ko dah abis ribu riban nak melamar pastu tak ade duit nak kawin plak..tu kes nayaaa namenye. Camne pun cara korang melamar seorang wanita, biarlah semuanya ikhlas..ape yg penting bukanlah kerjasama ye, tapi ape yg penting adelah keikhlasan..cewahhh..

Aku pun teringin gak nak dilamar...haiiiishhh..aku pun ade hati gak korang.Janganlah pandang aku sebelah mata. Erm..tapi sampai ke arini tak ade lagi yg melamar. Anak dara tak laku rupenye ko linda. Lai lai lai...ape nak jadi nih. Actually dari dulu aku mengidam untuk nak dilamar dengan begitu romantiknye. Aku teringin nak lelaki tu melamar aku di tepi pantai waktu matahari nak terbenam..syoknyer...Tapi entah kurun ke bape lah kan baru aku dapat lamaran cenggitu...ah..poyo lah ko linda. 

Hihi..sekian saje entry untuk pagi ni..kembali ke Seri Pentas...:)


No comments:

Post a Comment