Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday, 11 August 2011

-Sakit Hati-


Ahhhh.Tak nak cakap banyak. Letih n Tak de mood. Harini hari menyakitkan hati.

* Bangun sahur lambat
* Try baju kurung 3 thun lepas da kecik...**baju tu yg kecut, bukan aku yg besor
*Partner keje ku si Amylia cuti
*Aku bosan
*Keje banyak, tangan letih macam nak tercabut, organ dalaman nak gugur..**ni semua akibat gigih bekerja
* Kene bukak pose sorang2 lagi kat umah untuk hari yg ke 3 berturut2...**sadissss
*Kene balik keje naik bas 
* Tak mampu nak beli Hp blackberry yg celcom wat promotion kat opis nih
*Perut lapar
*orang sekeliling yg nyakitkan hati **cam syialllll
* Duit semakin kurang
* Gaji lagi 11 hari
* Lagi 19 hari nak raye


p/s : oh dammmm...rase nak sepak laju laju je orang2 yg menyakitkan hati...semoga ari esok lebih baik dr ari ni....:)



No comments:

Post a Comment