Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Saturday 13 August 2011

Raye oh Raye...:)


Korang tau aku ngah wat pe? bukan ngah makan meggi slurrrrppp yer. itu dosa... Aku ngah godam2 cik google cari resepi biskut raya..haha. Semangat la linda. Semangat haruslah ade, nak raye kan. 

Biskut pe la aku nak wat kan..ahakkkzzz( gelak gedik). yang terlintas kat pikiran aku sekarang ni juz 2 jenis biskut je yg aku mampu buat, biskut serempit/semperit n biskut conrnflakes jer. Adoiiii...sadisss tol ko ni linda.Sila jangn gelak coz aku memang tak pandai wat biskut. Aku tau masak gulai kari jer.:)

Korang tolonglah doakan semoga biskut ni nampak comei n sedap di tangan aku nanti. Yeahhhh..come on LINDA...Korang nak order tungggu tahun depan lah yer. Actually aku tak suke biskut raye yg beli2 nih..tak sedap. Aku suke biskut raya yg kita wat, barulah rase sedap n puas hati. Lagipun kalo kita wat sendiri baru lah rase kemeriahan nak raya makin terserlah kan. Tapi sayangnye mak aku tak mo dah buat biskut2 raya ni coz dia bz ngan bisness bazar....ermmm..sedih2.

K..tu je lah nak cite. Aku ngah excited nih coz petang nih ade jemputan berbuka puasa di Hotel One World kat OU tuh...yeahhh. Esok2 aku upload gambar aku yg rakus nak makan tu yer...Bubbye semua...nah kuih raya untuk korang.....hihihihi...

**tolong jgn simbah asid kat aku...:)


Ehsan dari Google...:)
Makan lah kenyang2 yer.


ehsan Google...euwwwww..sedapnye:)

No comments:

Post a Comment