Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Wednesday 28 September 2011

Rumah tepi sawah

Dulu mase kecik2 selalu berangan nak ade rumah tepi sawah. Sebab aku suke pemandangan sawah bila hijau. Cantik sangat. Boleh sejukkan mate. Tapi apekan daya, aku lahir2 je umah aku bukan le tepi sawah. Hihi..

Baru ni keluar dengan family gi Langkap, Perak kitorang lalu jalan tepi sawah. Seriously cantik sangat coz sawah tengah menghijau.Sempat gak snap beberapa picture. Syoknye kalo umah aku tepi sawah, tenang sikit otak tengok pemandangan cantik..oksigen pun mesti banyak kan..hihi..otak pun segar. Ni aku duk kat opis nih asik sedut aircond je, otak pun slow tahap keretapi semput...grrrr




Boleh tak nak request kat ayah aku pindah duk tepi sawah..haha..mesti dia suh aku pindah sorang2..

No comments:

Post a Comment