Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Tuesday 13 September 2011

Huh..dah petang dah. Dari pagi td nak update blog tapi tak cukup mase. Kerja opis tapi macam keje buruh je, semua tulang dah longgar2..kuk krak kuk krak..kene minum susu anlene nih, ke anmum..hihi.

Erm..hari ni musykil aku tengok opis aku nih pesal le ramai bebenor yg datang opis nih. Nak kate jamuan raye bukan, gile lah dorang tak jemput aku untuk jamuan raya kan..kang ku bakor opis nih. Tak kesahla ramai ke tak, yg penting ade makanan free untuk aku. Haha, sesungguhnye lunch ari ni jimat coz ade yg belanje. Ohhh..syok weh keje rapid nih coz staff dia semua pemurah n penyayang..aku ditatang bagai minyak yg penuh.Wah..over gile la senah...

Hari ni kepala otak serabut sikit coz ade mulut pempuan cam gampang..bikin wa pnasss jer. Takpela, aku sabar je lagi. Cukup setahun aku kat sini tengok la aku naik camne. Wahh..azam tak hengattt.

Erm..banyak plak ngarut.. Actually aku juz nak wish chaiyok2 kat adik bongsu aku yg cute n gendut. Yer..dia memang gendut..selalu jd mangse keganasan aku utk wrestling.. Hari ni 1st day UPSR kan. Hopefully adik aku can do the best. Walaupun adik aku gendut tapi otak dia powerfull , suke sangat bincang pasal masalah negara ngan aku..patot ke?? kadang2 masalah gadaffi, freemason n hal dunia pun advcanced dari aku. Gile kentang lah haziq..Dah jadi ketua student haruslah result gempaq yer...AMINN



Pape pun Adik,cahoiyok2..nanti aku belanje choki2 kalo dapat 5A..huahuahua...:)

No comments:

Post a Comment