Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday 12 September 2011

Gua Panas hati tol...


Dari tadi penat aku kehulu kehilir wat kerja, tengok2 jam baru kul 3. seksa tol nak menunggu kul 5 sengah..bosan gile lah ari ni. Partner pun takde, dah keluar..

Apehal la hari ni sejuk sangat kat opis ni, kadang2 aku terpikir, ni opis ke ataupun lautan atlantik...gua sejuk bhaiii..tambah seksa bile sejuk aircon, tambah dengan perut kenyang n ari nak ujan..Mate ikut mendung cam cuaca petang ni yg  mendung..

Tapi sejuk camne pun, ati aku arini cam menggelegak n membara je dengan dua ekor mamat kat opis ni. Bikin gua panasssss je bro. Penat aku kehulu kehilir, tertonggek, terbalik wat kerja dorang boleh plak sedap2 lepak dalam bilik tengok muvie kat laptop n tidur...hoiii..ingat ni hotel ke. Suke ati mak bapak dia je nak tengok muvie..

Peringatan pada semua n diri aku sendiri..kite ni kerja janganla nak makan gaji buta je. Buat kerja biarlah dengan hati yg ikhlas, dah kerja satu company kene la same2 tolong menolong. Tahu tak if kite tak jujur dengan kerja kite, tak berkat duit gaji kite tu..tu yg duit gaji cepat betul abisnyer...

Beringat2 la yer....Wish tomorrow can be better from today...:-)


haha...janganlah aku jadi pemalas macam nih...tak sesuai u olll...

No comments:

Post a Comment