Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday 12 September 2011

Peerggghh...sakit perot siot. Hari isnin ni patotnye muke kene berseri2 datang gi keje. Aku tak, muke da ngalahkan zombie kene bom. Mane tak nye pagi2 lagi dah sakit perut. Pedih perut wa pedih tokkkk...

Ni semua gara2 makan ikan keli sambal pedas gile babas malam tadi + krim hot chili + milo...uhhhuuu...sakit perut.  Konon2 nak langsingkan badan aku pun pakai la krim hot chili..perghh,...memang hot..macam mengelegak aku punye usus..bergelora..

Actually aku ngah usaha nak turunkan berat badan yg ideal coz ade yg menegur badan aku cam dah chubby..uishhh..terguris ati mak nokk. Aku pun try la kurangkan amik nasi n banyakkan makan buah. So far ok la, senaman pun aku ade wat gak. Tapi kadang2 memang malas gile la nak senam bagaiii. Aku ade terpikir nak amik pil kurus. Tapi time aku dok google2 brand pil kurus yg ok..tetibe terbace 1 artikel pasal bahaya pil kurus..
Pil kurus ni kebanyakannye mengandungi dadah or bahan kimia yg leh menyebabkan badan kite mengalami bahaye. Tak semua pil kurus ni elok. Ade antara bahan2 dalam pil kurus ni akan menyebabkan kadar denyutan jantung kite semakin laju, boleh menyebabkan hati rosak, darah tinggi n macam2 lagi la..teringat plak kes pelakon singapore yg meninggal after menderita hati rosak akibat pil kuruskan badan..

So, tak jadi ler aku nak amik pil2 kurus bagaii ni..ade suggestion tak camne nak kurangkan berat badan...???

Kurus macam ni buley?

No comments:

Post a Comment