Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday 23 September 2011

Syampoo tekanan perasaan



Korang mengalami tekanan perasaan?  Jangan risau…aku ade penyelesaian untuk tekanan perasaan korang. Senang je, tak perlu potong kepala ke, terjun bangunan ke, minum racun ke, ahh bagai cara lagi la.

Nak tau ke caranya? Hihi..juz pakai syampoo, ilang ler tekanan perasaan korang tuh. Aku tau bunyinye cam lawak & tak logik. Tapi serius aku tak tipu korang…haaaa…nak tau ke syampoo pe yg boleh ilangkan tekanan perasaan….

Ni la dia syampu nyer..if nak bace detail pasal syampu ni korang bukak klik SINI

Hihi..name syampoo ni syampoo herba daripada Tropica Bioherb. Ade abang kat office ni promote syampoo ni kat aku n kawan2, mule2 tengok cam biase je syampoo ni tapi bile bace dia punye khasiat..mak oiiiii..dasat gak..antara khasiat2 syampoo ni boleh merawat rambut gur, kering, bercabang, kelemumur, melebatkan rambut , membuang panas kepala dan menghilangkan tekanan perasaan. Aku pun tak tahu le pe kaitan syampoo dengan tekanan perasaan.

Korang try la syampoo ni, mane tau kot boleh membuat korang lebih bahagia…

No comments:

Post a Comment