Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday 31 October 2011

Hello MONDAY!


Hai u all, MORNING...Monday has come. Hope pagi isnin ni dapat jadi permulaan yg baik untuk minggu ni. Azam aku untuk minggu ni aku nak bekerja dengan tekun, nak kurangkan tahap stress , nak kurangkan tahap kemarahan, nak kurangkan tahap makian dan kurangkan makan.

Hope aku berjaya la dengan azam seminggu nih..huuuu..puihhhh..azam tahun lepas pun tak setel2 lagi. Malunye aku dengan Awin..hihi...tak tau la pe kene mengena awin dengan azam aku. Dengan ini marilah kite semua bekerja dengan hati yg ikhlas dan tekun ye. Jangan jadi hipokrit dan jangan hanya tau nak merungut jer..

Tahukah anda apabila kita bekerja dengan ikhlas, kita akan mendapat ketenangan hati dan mendapat kebahagiaan. Coz bila kita bekerja dengan ikhlas, ia mampu untuk membuang perasaan riak dan sombong. Insyaallah, bile kita ade niat yg ikhlas untuk bekerja, mudah mudahan kita semua akan mendapat keberkatan dalam bekerja. 
 
 

~HAPPY WORKING~

No comments:

Post a Comment