Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Sunday 13 November 2011

Mangsa-mangsa rompakan di dalam train RAPID KL

Sorry, dah bape ari tak dapat nak mengupdate blog. Minggu ni banyak sangat aktiviti..badan penat giler. Kalo dapat tido 10 jam pun rase tak cukup lagi. Memang dasar kuat tido kan..heee. 

Last friday aku join aktiviti RAPID KL untuk program EX-CHARLIE robbery in the train. Huhu....syok gile dapat jadi pelakon. Actually program ni adelah lakonan untuk babak rompakan dalam LRT. So kitorang yg seramai 43 orang yg terpilih untuk jadi pelakon ni adelah mangse untuk rompakan dan rampasan train. Memang best gile coz ade banyak pihak yg terlibat untuk lakonan ni antaranya PBSM, BOMBA, dan press dari TV3 n AL-HIJRAH. So, insyaallah nanti akan kuar dalam rancangan 360 kat tv3...;)

Takmo cite panjang lebar, meh aku nak share pic2 yg sempat disnap..;)

Ni sebelom dimakeup, sebelum ditouch up dengan luke2..
Ni mase proses untuk membuat luke di tangan..remeh gak sebenarnye nak wat luke2 bagai nih

Ni la hasil lukenye..tapi ni juz basic luke..belom di spray dengan darah

Ni sebelom start shooting..tengok muke aku macam nak mintak penyepak je..;)

Ni antara watak2 lain dalam lakonan ari tu


ok..cukupla gambar nye..actually banyak lagi pic, tapi takkan nak buh semua kan..hehe...next time aku arap aku dapat join aktiviti ni lagi, abis kul 4 pagi pon aku sanggup..janji dapat makan free cam ari tu..dapat makan pizza u olls..;)

P/s: jangan takut2 menggunakan perkhidmatan RAPID KL.

1 comment: