Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday 17 November 2011

Good Luck!


Good Morning semua. Dah bape ari tak menjengah blog disebabkan bz n sangatlah letih. Aku bengang bile penat nak menunggu bas n nak menghadap jalan jem terlampau. KL ni dah macam Bandar paling sibuk di dunia. Semalam aku sampai umah pun dah pukul 8.45 malam. Kelam kabut mandi coz nak menghadap rancangan 360 kul 9 kat tv3. Tapi cam hareeemmm je bile lakonan kitorang jumat lepas untuk babak rompakan dalam train tu hanya ditunjuk tak sampai 5 minit. Adoii...kukeciwaaa..


Ohh..harini result UPSR akan kuar kan. Huuuu..sangat lah nervous coz adik aku si haziq gendut bakal dapat result..hope dia dapat result yg cemerlang gemilang n terbilang. Last week dia tanye aku ape yang akan aku bagi kat dia untuk setiap 1A yg dia dapat..haaa..dengan banggenyer aku cakap aku akan bagi satu choki2 untuk 1A..haha..Memang aku kene wrestling la dengan dia kan...erm, tengoklah nanti nak bg ape kat dia kalo dapat 5A. 


Waaaaaa..nape pulak aku yang cuak lebeh ni. Dulu mase sekolah tak de plak aku nak cuak. Ishhh..gedik ayam tol. Good Luck ADIK.

No comments:

Post a Comment