Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday 18 November 2011

Hari- Hari yang INDAH

Good Morning u all..dah jumaat yer arini. Cepat je mase berlalu.Pejam celik tonggang langgang dah jumaat. Hope jumaat ni membawa 1001 keberkatan dalam hidup korang semua. 

Well dua hari ni aku rase idup aku berjalan dengan sangat lancar n indah. Pagi semalam dapat call dari abah inform yang adik aku si haziq debab dapat 4A 1B untuk result UPSR. huuuu...yang B tu adelah english subject. Takpe, tingkatkan usaha ye debab untuk improve ur english, nanti kite suh abah anatr kamu berguru denagn usop wilcha dalam claz english education...heeeeee..

Petang semalam bersemangat nak balik kerje coz nak tengok bola. Heeee...sampai umah mandi manda pastu masak meggi mengadap tv tengok bola. Terjerit2 aku emotional tengok bola malam tadi, nasib baik tak tersedak megi..nasib baik lah Malaysia menang, tak sia2 aku terjerit2. TAHNIAH untuk team Harimau Malaya. U did a good job! Kan bagus kalo arini kite semua cuti...heeee


Pagi ni datang keje dengan mood bunga2 cinta, muke manis2...pastu aku tanye bos pasal request aku untuk cuti next week, cuak gak nak tanye dah approve ke blom cuti aku tuh..huuuu..nasib baik mood bos sangat baik, siap bergurau senda bagai dengan aku...yahoooo..next week cuti dari 23-25 hb pastu terus sambung dengan cuti awal muharram..hehe...:)


p/s: mari ilangkan stress..;)

No comments:

Post a Comment