Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Saturday 17 December 2011

Menyesal Tak sudah. Padan Muka.

Dari pagi tadi aku kebosanan. Bosan teramat sangat. Even arini sabtu, tapi aku bangun awal tadi..kul 6 pagi aku da bangun. Awal kan...muahaha..layak dibuat menantu ("_").

Patotnye pagi ni aku planning nak tengok dak2 opis aku main futsal kat Setapak. Aku nak sokong Amy, tapi kecewanye bile raje ade hal coz dia kene gi lawat site server terbakar. Haissshhhh...:(
So ape aku buat sehari suntuk ni juz tengok tv sampai mate da naik rabun, online makeup blog, blogwalking, kemas umah, masak n makan. 

Tadi makcik aku ajak gi ikut dia gi tengok musical teater Aladdin kat Amphiteater Sunway Lagoon. Erm...aku takdela minat sangat nak tengok musical teater bagai nih. Bukan jiwa aku nak tengok mende2 cam tuh. Tengok wayang excited la aku. Lagipun aku tak ikut coz aku ade ajak raje kuar gi makan nasi lemak marvelous kat Gombak. Memang sedap sangat, lauk pun banyak. Tetibe mood teringin nak makan nasi lemak tuh. 


Tapi malangnye sampai sekarang raje tak balik2 lagi. Erm..macam tak jadi kuar je gayenye..adoii..rase menyesal pulak tak ikut makcik aku gi tengok musical teater tu, at least takdela aku terperuk kat umah nih cam bibik..

Tengok tuh..tiket free plak tuh....PADAN LA MUKE.

Mood: kecewa n lapar nasik lemak marvelous..("_____")

No comments:

Post a Comment