Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday 20 January 2012

1st Perfume Giveaway by Drastiq Perfumes



 Haii. Salam korang semua.
Hari ni Linda join "1st Perfume Giveaway by Drastiq Perfumes".
Nak join??..jom join beramai ramai. Untung2 boleh menang dan dapat perfume mahal2 macam kat atas tu. 

Pada yang nak join boleh click banner diatas tu. Cepat sebelum terlambat.
Closing date 20 Feb 2012 okey sayangku semua.

Aku nak tag sayang2 aku:

Okeyy..ni favourite perfume aku :)
Aku tak memilih, harge yang below RM100 pun aku pakai asalkan bau dia wangi n tahan lame.

Eternal Magic dari AVON.
Memang wangi sangat, aku suke coz bau dia boleh tahan sampai petang. Bile sembur perfume ni ade aura rase macam diva. Hehe...;p

Okey, pada yang nak join klik banner kat atas tu ye..thankz..:)

2 comments: