Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday, 30 January 2012

Untunngnye jadi saya..muke ade dimana2..


Salam semua..

Untung ke jadi aku kalo muke aku ni boleh dilabelkan muke sepah or muke potostat..huwaaa. Sedihnye bile asik kene tegur dengan orang je.."eh, awak ni sebelum ni keje kat KTM ke? macam penah nampak la"..mase bile plak aku ni keje KTM .. Takpun ade orang tegur macam ni " muke awak ni macam selalu tengok la"...
Huwaaaa..nangis lagi. 

Aku tau la dalam dunia ni ade 7 orang yang mempunyai persamaan muke..tapi aku ni dah lebih 7 orang. Dulu mase sekolah ade orang tegur muke aku same macam muke junior. Tapi memang hampir same..cume aku ni gelap je dulu. Pastu mase keje ni orang asik tanye aku sebelom ni keje mane coz muke aku ni macam selalu tengok. Mungkin lepas ni aku patot jadi Model Iklan kot..**pitammm..haha..

Tapi kan aritu ade orang cakap muke aku cam Azza elite..istighfar aku mendengarnye..ntah dicelah mane boleh same. Mungkin di celah gigi je kot..haissshhh..ni kat bwah ni pic Azza Elite pakai tudung, cun gak..:)


Tapi apepun haruslah bersyukur coz muke ini masih sempurna tiada cacat cela..Alhamdullillah, bersyukur la dengan ape yang ade kan..muke sepah pun sepah la..janji de yang sayang..cettttt..:)


22 comments:

  1. kat kiosk celcom ada sorang akak tu muke mcm kau.mase tu kite perang dunia kedua.nak pandang muke ko memang tak la.aku pandang muke akak tu.hilang sket rindu nak baik dgn ko.eheeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. huwaaa...nangis lagi la mcm ni. Eleh, rindu gak ko kat aku ye..:)

      Delete
  2. Replies
    1. hee..betul2,sayangla diri sendiri kan..

      Delete
  3. nak buat macamna kan..dah kita ada 7 orang sama muka..cuma tension kan bila ada jer soalan..macam pernah ku lihat tapi dimana ekk?? hehehe

    ReplyDelete
  4. orait la tu...muka cun...muka retis gitu...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haisshhh..mane ade la cik ungu..sungguh tak patot..hehe

      Delete
  5. ekeke linda.. telaka la~.. blur2 jek org cakap muke same la ape lan huhu.. leyh nyamar jadi artis ape wehehe ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah...x sanggup nak nyamar jadi retis...kehkehkeh

      Delete
  6. eheheh...aah...by the way...sy follow akak balik!
    Arigatou Gozaimasu! :)

    ReplyDelete
  7. layan ... org ramai kenal takpe, jgn ramai dengki sudah

    ReplyDelete
  8. hehehe... taktik nak berknalan kot.. apa pun.. mungkin pernah tersermpak jer...

    tapi ad mirip azza msa pakai tdung tu..

    ReplyDelete
  9. huhu. ramai eh muker sma.. huu. L baru jumpa sorng . haha

    jom hayati sebentar..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

    ReplyDelete
  10. hehe..aduh dah jdi femes lah plak kwn dalca ni..

    ReplyDelete
  11. orang lain senang nak ingat kalau ramai sangat yang muka sama., takde privasi nanti., kerap sangat ditegur., hahahaha..

    ReplyDelete
  12. razif: betul tu, jangan le ade manusia2 yang kedengki...bahaya..:)

    misz domu: linda banyak berjalan kot, sebab tu ramai yg terserampak...haha

    AdamHawa: Takdela..biase2 jer...

    L: Haaa...katne tu jupe..bahaye nih.

    Dalca: femes la sgt dalca nih...

    Botak: waaaa...tak syok la mcm tu

    ReplyDelete
  13. lawa apa Azza tu..:)
    apapun..bersyukur jd diri sendiri..
    ada dimana-mana buat orang selalu rindu..hehe

    ReplyDelete
  14. bersyukurla kalau de yg rindu..:)

    ReplyDelete
  15. eh, muka akak macam pernah nmpk laa!

    k, just kidding. hehee

    nicee blog sis :D

    ReplyDelete
  16. hehe..sabaq ja er...tpi mmg la..muke awk nmpak sme dgn sape tu..kmpulan elite..ala xingt name..hehe..cntik2:D

    ReplyDelete