Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Saturday 4 February 2012

Entry luahan perasaan

Salam semua...

Erm...tahukah korang semua yang aku sangat sayangkan korang semua yang followblog aku, yang rajin datang jengah blog aku, komen2 entry aku..yang silent reader pun aku sayang..semua lah aku sayang. Kenape aku buat blog? Sebab aku rase aku dapat hilangkan kesunyian aku di alam realiti ni, n dapat kongsi hidup aku dengan korang semua dalam blog ni.

Tahu tak macam mane sedihnye, bile doktor suspek kite ade penyakit..susah hati 24 jam. Tapi takpe, hidup mesti diteruskan. Korang tau tak, muke aku yang nampak ceria ni sebenarnye mempunyai 1001 masalah. Tapi inilah hidup, kalau tak de ujian dan dugaan, bukan hidup la namenye..tapi Mati la namenye.

Tahukah korang yang aku tengah sedih sekarang ni...:(

Jom layan lagu ni...






4 comments:

  1. sabarlah syg , kite manusia x pernah terlepas dari masalah :')

    ReplyDelete
  2. linda jgn sedih2 ea. everything happened for a reason :)

    ReplyDelete
  3. hope linda tabah menempuh dugaan dan cabaran yang mendatang.

    ReplyDelete