Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday 15 March 2012

Aku pening...pening...pening lagiiii

Salam semua....

Dari pagi ni perasaan marah membuak2..nasib baik ler masih ingat nak beristighfar. Huh, pening kepala otak layan manusia yang macam ragam. Aku pelik la, tiap kali aku badmood je mesti aku nak mengunyah n makan jer. Penyakit hormon apekah ini.

Actually, dari tadi aku serabut cari pakej pertunangan. Tak banyak yang cun lah design sekarang nih. Tapi de jugak yang aku berkenan..bile dah ade yang berkenan, tengok2 dia tak buat servis untuk luar dari KL pulak. Aku ngah cari pakej pertunangan , coz aku rase kalo amik pakej lagi jimat daripada nak wat satu2. Aku ni dah la tak de tangan kesenian nak buat gubahan hantaran. Adoii..pendidikan seni la subjek yang kubenci dulu. Kang kalo aku buat gubahan hantaran, menangis pulak keluarga pihak lelaki tengok hasil kesenian aku..:P




Semenjak dua menjak ni aku memang tiap2 bulan akan beli Majalah Pengantin. Yang terbaru aku beli majalah Inspirasi Perkahwinan..majalah Inspirasi Perkahwinan ni lagi best coz ade banyak idea gubahan hantaran yang cantik2 dan moden. Pelamin yang dia tunjuk pun semua cantik2. Memang best lah, harge pun lagi murah daripada majalan Pengantin, harge dia RM12.90 je..tapi lepas ni aku kene beli dua2 majalah ni la tiap2 bulan. Pada sape2 yang nak tengok design pelamin n hantaran cantik2 boleh tengok Jemari Creative.

Ape2 pon jom layan lagu ni untuk menghilangkan kebosanab di petang hari...:)



19 comments:

  1. inspirasi pengantin yea?thanks linda ;)

    ReplyDelete
  2. linda nak tunang bile? hehe~~

    Dulang hantaran tu, kalau kita beli, leh guna untuk wat hantaran kawin skali..jimat kat situ lah kot~

    hantaran wat gubahan yg simple2 sudahlah..hantaran yg pakej tu murah sbb guna polisterin utk alas dia rasenye (200-400 camtu la)..kalau guna dulang cam mahal je kalau yg pakej, leh cecah 6oo-800 gak utk 6,7 dulang~ (tu yg saya survey kat ayer hitam,johor la~)

    ReplyDelete
  3. bab bab seni aku nombor satu.
    nak minta tolong tak?hahaha
    cis,perlahan lahan.

    ReplyDelete
  4. ehh dh nk tunang ye...sy ada perasan kt kedai majalah edisi khas tentang cntoh2 hantaran ni...

    ReplyDelete
  5. kecikeqa: haah, inspirasi perkahwinan..beli la..:)

    sayadisini: huuuu..penin lor...:)

    Yana: hehe..nanti linda gitau bile, thankz for info ye yana..:)

    ciksukaberangan: Mekasih awk..doa2 kan linda ye

    iqa: hehe..aku tau dari dulu ko memang hebat seni..meh la kalo nk tolong..

    ReplyDelete
  6. yeahhh..linda nak bertunang...alhamdulillah..congrats dear~

    ReplyDelete
  7. hehe..mekasih semua,.tapi lambat lagi la korang...nnti linda gtau yer

    ReplyDelete
  8. kene survey tul2..ramai blogger dah kawin n tunang macam,cik aish, mizz erma..smua dok sibuk siapkan smua tuh.hihihi

    ReplyDelete
  9. ok..jom kahwin berjemaah...hehehhehe

    ReplyDelete
  10. slow2..pilih betul2..yg penting jimaat! hehe

    ReplyDelete
  11. ooo.dah nak bertunang kawan dalca sorang ni..hehe,tahniah..moga dipermudahkn urusan

    ReplyDelete
  12. wah dah nak bertunang ya? tahniah! chill chill jangan pening-pening, pelan-pelan kayuh. :)

    ReplyDelete
  13. gubahan mmg pening.. lagi-lagi kalau tangan tak seni.. cam saye.. hehehe

    ReplyDelete
  14. ayu pun xpndai mender2 seni nih..fail,huhu..nak tunang dah ke? tahniah:)

    ReplyDelete
  15. wa..sooner jd group wifie pula :) semoga segalanya berjalan dgn lancar ya syg :)j

    ReplyDelete