Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday, 15 March 2012

Kaki Tangan kipas

Salam semua...

Hidup ni memang penuh liku2, cabaran dan dugaan. Aku ingatkan zaman study je yang banyak dugaan, kerja pun lagi laaa banyak dugaannye. Memang sangat2 susah dan sakit hati bile dalam department kite ade "kaki KIPAS bos"..memang le menyakitkan hati. Lagi bertambah sakit hati bile orang tu bermulut manis di depan bos, tapi bermulut longkang didepan kite yang takde kepentingan pada dia. Haissshh...kejamnye dunia ni.

Takpe..aku boleh pejam mata je perangai kaki kipas bos ni, ape yang penting aku buat kerja aku dengan betul n aku tau hormat pekerja lain. Ade mak jemah heran dengan kedatangan ko yang baru dalam arena pekerjaan ni. Citttt...sabarla hatiii..takpe, dia gune kipas je, nanti aku gune aircond ..:)

 
Nah bos..aircond ni khas untuk bos. Saya tau bos sangat panas.

Notakaki: Cepatla weekend, tak sabar nak gi pangkor...:)


10 comments:

  1. hahaha ...lagi bagus pakai ekon tu :)

    ReplyDelete
  2. hehe..sejuk la bos pas ni..hehe

    *copy je la nk copy dr blog sy..xkisah..hehe

    ReplyDelete
  3. biasa la tu ada kaki kipas...klu xde diorg,,,x sah....hehe....biarlah org lain buat,,asalkan ko x buat.....kerja secara jujur,,baru la berkat kan..

    ReplyDelete
  4. hehehe.. itulah kehidupan.. mana-mana pun ada kaki kipas bos.. ;)

    ReplyDelete
  5. ah biarkanjer... kat sinipun der sorang tp lani bos kat branchni kena pindah branch lain mengelupur.. tak senang duk dua tiga harini.. lantakler...

    ReplyDelete
  6. amik ko ekon trus...hehehe
    baisala tu linda...ape pn kita kena byk sabar...buat aje keje kita...

    ReplyDelete
  7. hah, ekon tu nak tengok jugak berapa HP?... kalu yang rendah2 tu x jalan jugak.. haha

    ReplyDelete
  8. Huhu memang geram kalau ada orang camni. Tapi takpayah dilayan sgt, biarkan je k :)

    ReplyDelete
  9. biasa lh tu,dah kaki bodek tu,nk nama..pijak semut pon x mati...

    ReplyDelete