Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday 29 March 2012

Cantik persis bidadari

Salam semua.,..

Akibat kebosanan aku telah menerjah blog abang Nara untuk mendapatkan berita hot lagi sensasi..tetibe ternampak pasal wedding Farah AF. Dah lame jugak kan wedding dia, tapi aritu aku takdela tengok banyak gambar dia, sekali tengok dalam blog abang Nara de lebih kurang 60 gambar wedding Farah AF tu. 

Tak tau la nape, pada pandangan aku, dalam banyak2 wedding artis aku rase Farah AF lah artis yang paling berseri2 dan cantik. Baju dia pun leh buatkan aku darah aku turun naik..hehe. Cantik gile gabungan warna krim & hijau tu. Pelamin pun marvelous u all..







Cantik kan Farah, lepas pakai tudung memang aku rase dia makin cantik dan manis..ayu jer. Dulu mase mule2 dia kat AF muke dia bese2 je, lepas tu yang aku ingat dia ni memang kuat gelak..Takpela, yang penting dia da amik keputusan yang betul untuk berhijrah dari free hair ke memakai tudung. 

 
- Baju kahwin mizz nina sangat unik kan, gabungan jepun dan melayu, walaupun dia seksi tapi baju kahwin dia sopan je kan-


12 comments:

  1. aah..sgt2 ayu kan..suka farah..cun habis..warna pilih pun soft jew.

    ReplyDelete
  2. ye..cntik sngt..tp tuan rumah pon cntik jgak

    ReplyDelete
  3. betul..ms dia free hair dulu sy x minat dia..mmg lps pakai tudung dia cantik sgt..ada sorang kwn sy muka cam farah ni..comelll sgt


    lagi satu kan..sy penah jumpa farah ni..dpt gambo laga pipi HEHE..sukerrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaaa...jelesnye dpt laga2 pp dgn farah...mesti gebu je pp dia kan

      Delete
  4. lawa kannnn.nampak seri.
    jeles weh NOh kawen.hahah

    skng ni xsabar nak tgk irma :)

    ReplyDelete
  5. seyes lawa!
    nak bju theme wrna ijau gak.
    keciwa tang NOH hujan kwinnnnn!

    ReplyDelete
  6. comelnyer fara breeepp breeppp....minat kat dia sejak dia kat AF lg...

    ReplyDelete
  7. betul betul~
    farah laa paling cantik & berseri-seri...
    mmg suke sgt farah nie! suke sgt!

    ReplyDelete
  8. sangat suka baju fara.. cantik! baju lisa pun cantik.. kan²..

    ReplyDelete
  9. Linda...sy igt sy je yg brfikir cmtu...mmg x dinafikan dlm ramai2 artis yg kawin ni Farah yg nmpk berseri2nya....

    ReplyDelete
  10. comel sgt farah lepas pkai tudng. :)

    jom singgah blog diera ramai2.tambah kenalan. follow me, i'll follow u back :D

    ReplyDelete