Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Tuesday 5 June 2012

Review Blog #5


Salam semua..

Hai korang. Dah lame aku tak review blog kan. Maaf sangat2 pada yang menuggu tu sebab aku kadang2 agak bz. So kali ni aku nak review blog jejaka hensem RemyHazza. 

Tengok header dia, comel kan. Penuh makne tu "aku cume seorang kulikutif"

Blog remy ni pada aku best dan sempoi. Lagipon de bende yang aku suke kat blog dia. Blog dia de pasal makan2. Banyak makanan best2 yang remy tunjukkan di blog dia, hobi remy ni pun wat jalan jalan cari makan. Memang sesuai le dengan minat aku yang sukekan makanan dan mencari port makanan yang best2.

Selain tu jugak, remy ni selalu review filem2 terbaru. So sebelum tengok wayang selalunye aku tunggu remy ni review dulu filem tu best ke tak.Pada aku blog remy ni padat dengan info2 yang menarik cam makanan, tempat2 menarik dan juga kata2 yang menarik dari remy. Remy ni pun peramah orangnye, rajin singgah blog mak jemah yang tak seberapa ni.

So pada kawan2 semua bolehla singgah menyinggah di blog Aku Cume Seorang Kulikutif, disamping dapat menambah kenalan anda jugak dapat menjamu selera. Hihi..:)



Notakaki: Arini mood malas nak bekerja. Asik mengantuk je aku ni

9 comments:

  1. wah selalu review filem? leh terjah cmni..hee

    ReplyDelete
  2. wahwah! nk kena kenalan la ceni. ehhe!

    ReplyDelete
  3. Wah. Menarik nampaknya. Ok thank you 4shared. :)

    ReplyDelete
  4. terjah die skang! hiyakk~ hehe



    *harge kat kedai bjutu ok je linda..
    k.ana smpai rmbang mate..hehe
    x tahu nk pilih yg mane =P





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  5. linda.....terharu nye......
    tak sangka linda buat special preview blog remy......rasa nak nangis pun ada......
    sesungguhnya linda pren together gether ngan remy.......
    really really epreciated !!!!
    trimas byk2 !

    ReplyDelete
  6. Remy: no prob, kite kan kawan..:)

    ReplyDelete