Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday, 4 June 2012

Sebelum tido??

Salam semua....


Hai korang...huissshh. da malam da rupenye yer. Kejap je mase berlalu kan. Btw nak tanye ape aktiviti korang sebelum tido?


Makankah? Guling2 kah? Menari kah? Berangan kah? Hihi...kalo dulu aktivti aku sebelum tido mesti baring dalam bilik sambil berangan sambil dengar mp3. Hobi aku le tu. Aku memang tak lekang dengan mp3 or hp walkman aku.


Tapi sekarang sebelum tido mesti akan membace sebelum tido. Buku Tun Dr. Mahathir tu la aku hadap. Hihi...paling malas pon aku akan bace 3 page. Jadila kan dari tak membace langsung.


Notakaki: sekarang ni badan cepat sangat letih dan lesu. Mate pun nampak bengkak, tak tau la nape.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. bagusnya linda ni.. atleast membaca kan.. untung2 terlelap terus.. hehe

    ReplyDelete
  2. nanti leh reviewkan apa yg dibaca ye......
    remy tak sempat nk beli pun lagi... org kata byk yg menarik pasal buku nie....

    ReplyDelete
  3. bagus2.....teruskan amalan membaca k...hehe...

    ReplyDelete
  4. sme beb
    tp wa byk ke arah puisi2 gituwwww
    ahahaha

    ReplyDelete
  5. macam menarik jer buku tu.. N pula baca paper :D

    ReplyDelete