Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday 29 October 2012

Welcome Monday :)


Salam semua..:)

Morning kawan2. Ade yang bercuti lagi ke ni? dah puas beraya? Aku semalam lagi dah sampai sunway, arini dah start kerja. Kalo company aku sendiri memang sah2 aku tak datang kerja lagi ni. Huhu, keletihan gile.

Khamis aritu pun sampai kampung kul 11 malam, padahal da bertolak lepas abis keje kul 5 lebih. Nak ke tol duta jalan jem bukan main, dah tu hujan pulak kan. Pape pun bersyukur dah selamat sampai kan. Khamis tu dalam kul 12 kami semua sambut hari jadi opah yang ke 74. Semoga ALLAH panjangkan usia opah dan kurniakan kesihatan yang baik utk opah ;)




Jumaat tu memang aku tak beraya mane pun, duk umah je. Lepas mandi, pakai baju kurung, mekap2 sikit, tapi lepas tu ngadap tv sambil makan nasi himpit, rendang ayam, kuih semperit. Almaklumla, raye puasa aritu tak dapat makan banyak2 sebab sibuk prepare majlis tunang. Raya haji ni lepas gian makan ape yang aku nak. Lepas ni baru pikir camne nak diet. ;)



 
Bersama dak kecik Fariz. Dah gemok da dak nih. Geram geram geram !

 
Hai..saya balqis. Gemok suda :)



Hari sabtu pulak aku n  family semua gi ke Teluk Intan, melawat umah baru makngah. Sambil tu boleh makan tengahari ramai2 kan. Memang meriah abis. Almaklumlah family belah abah aku memang besar, meriah je bile dapat kumpul same2. Bile makan pun rase selera bukan main. Haha. :)



 



 
With cousin. Aku kelihatan juling disitu. 


 
Dengan adik aku, dia sorang je la adik pempuan yang aku ade. :) 



 
Mak n abah yang ari2 romantik ;)


 
with adik bongsu. Rendahnye aku di situ. Haisshh :)


Ahad pulak sebelum balik sunway sempatla aku melawat kawan baik aku Farizah yang dah selamat melahirkan baby girl yang super duper cute n tembam. Tahniah utk my best fren. Happynye la bile tengok kawan2 dah de family sendiri. **ade nada jeles di situ kan . 




Even sekejap je rasenye cuti, tetap rase happy sebab dapat spend quality time with family. Yang penting dah dapat makan lauk fevret mak masakkn untuk aku semalam sebelum balik KL. Macam mane la badan tak naik kan. ;) Takpela, yang penting aku memang sangat happy dengan life aku. Semoga dijauhkan daripada dugaan n ujian :)



 Ape citer raye korang ?

7 comments:

  1. cite raya tehaa bz beli brg3 kahwin..taun ni tak sempat nak enjoy raya sgtt..heee:))

    ReplyDelete
  2. tahun nie punya raya..sibuk duk settle mjlis aqiqah ank sdra... akalu ank sendiri xpe gak..hehehe.. penat sngt2.. then trus blik sunway..and exam.. pergh.. ase raya tak raya sngt.. T_T

    ReplyDelete
  3. sonoknya dia beraya.. sy tgh brpntang duk umh jelaa huhu

    ReplyDelete
  4. seronoknya beraya yunk! meriah jugak yer...

    jijah memang tak raya la bila sorang2 di perantauan..makan maggi jer.huhuhu

    ReplyDelete
  5. raya saya berjumpa dengan tunangan yang jauh di mata. tapi skang dia dah balik dah.. haihh

    ReplyDelete
  6. ceritanya raya...linda dah baca kat entry kan...hihihihi

    so camana preparation? going well? :)

    ReplyDelete