Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday, 15 February 2013

Rezeki ;-)


Salam semua...

Tadi balik keje nampak ada surat atas meja makan. Ingatkan surat ape la, bukak bukak je terus senyum lebar sebab dapat rezeki di tengah bulan. Paham paham je la,tengah bulan mesti da kekurangan duit da kan. Hihi.

Korang dapat tak Brim2.0 ? Hihi.. aku rase ramai dah dapat kan. Bersyukur sangat ditengah bulan ni dapat RM250. Dapatla jugak beli apa yang patut. RM250 pada aku amount cukup besar dan da membantu sangat. Sementara nak tunggu gaji, ade gak la fuluss kan. 

Gunakan dengan sebaik baiknya yer duit yang kita dapat tu. Jangan nak membazir sangat. Muahaha..tu macam pesanan untuk diri aku sendiri. Tetibe da terbayang nak gi beli kasut nikah idaman...hihihi. ;-)


15 comments:

  1. weyy...boleh blanja remy ler....... duit bujang terakhir...... he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah la remy, duit bujang terakhir..thun depan amik yg da kawin plak..hehehe

      Delete
  2. wuwuwuw kakak lindaaa nak mekdis jewwww
    puhlisssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai dik non..amboi2, meh trun sunway :)

      Delete
  3. xsempat den nak merasa... (T_T)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki bride to be :)

    ReplyDelete
  5. wah bestnye! fyqa just blh dpt baucer bku rm250 tp blom dpt lgi T_T

    ReplyDelete
  6. Sya xapply pon yg ni

    tp Sya ad apply yg RM500 utk 1 umah tu sbb Sya umah laen, fmLy umah laen. harap2 lepas la.. sbb nk basic bwh 3k kan.. die kate basic, elaun xkire..kLW kire mmg kejam! iskk2

    ReplyDelete
  7. wah tahniah ye..eh bujang lg ek? hehe

    ReplyDelete
  8. Alhamdulilah yunk :) rezeki nak kawen.. guna sebaik2nya k.. jijah pon dapat tapi kena balik semenanjung amik baucer.. emm tah bila nak balik.huhuhu

    ReplyDelete
  9. aku tak dapat duit 250....cuma dapat baucar buku jek 250...

    ReplyDelete