Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday, 29 March 2013

Al-Fatihah

Salam semua

Sekarang aku ada kat kampung. Pagi rabu lepas dapat call dari abah bagitahu opah meninggal. Dari opis terus kelam kabut balik umah jap packing baju2.

Nasib baik raja ada,tolong antarkan aku n adik aku sampai ke kampung.
Still rase macam tak percaya opah dah tak ada. Nasib baik sabtu lepas aku dengan raja sempat balik kampung kejap melawat opah kejap. Kebetulan sabtu lepas kami setelkan baju pengantin kat butik tanjung malim.

Mohon jasa baik kawan kawan doakan roh opah tenang disana. AL-FATIHAH.

Notakaki: sedihnya,tak sempat opah nak tengok cucu sulung dia kawin :-(

Published with Blogger-droid v2.0.9

14 comments:

  1. al-fatihah untuk opah.
    salam takziah dari PG untuk seluruh keluarga ya linda.

    ReplyDelete
  2. salam takziah... al fatihah utk opah linda...

    ReplyDelete
  3. salam takziah utk family linda.. al-fatihah utk arwah opah. semoga opah di tempatkan di kalangan orang yang beriman..

    ReplyDelete
  4. Al-fatihah..semoga roh opah linda dicucuri rahmat..apa2 pun salam takziah buat family Linda k..

    ReplyDelete
  5. banyak2 bersabar ya linda..marilah mendoakan arwah baik2 di sana, amin.

    ReplyDelete
  6. takziah untuk ko sekeluarga.... semoga roh opah dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang2 yang beriman...

    al Fatihah..

    ReplyDelete
  7. innalilah... takziah dari jijah yer.. moga roh opah di cucuri rahmat Allah..

    ReplyDelete
  8. innalillah.


    takziah untuk sekeluarga linda
    tabah :)

    al-fatihah

    ReplyDelete
  9. Takziah.. shirah baca kat fb cik linda..

    ReplyDelete
  10. Innalillah.. semoga roh opah Linda ditempatkan bersama org2 beriman.. Amin....Al-fatihah

    ReplyDelete
  11. alfatihah dari remy....... tak sempat opah nak tgk linda diatas pelamin........
    harap seluruh keluarga tabah ye.....

    ReplyDelete