Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday, 8 August 2011

Mereka sangat COMEL


Aku rase kawan2 rapat aku mesti ramai yg kenal dgn perangai aku yg agak panas baran.Tapi tak pernah lg lah jd kes polis akibat kegarangan aku yg melampau..Hihihhi..blom lagi aku menampar atau menyepak kawan2 kuh..

Tapi mesti ramai yg tak tahu yg aku ni penyayang orangnyer..haha..angkat bakul sendri...tak leh blah tol lah ko ni LINDA. Korang tolong la pecaya yg aku ni penyayang..tolonglahhh... tak pecaye gak..hihi...nah, tengoklah sendiri...:)


Cute kan....:)


Budak nih tembam gile, aku jupe kat bazar. Yg bestnyer aku syok tgok dia minum air ribena...:)

Baby ni sangat2 cute..teringin nak ade anak cute camnih...:)


Haaa...dari gambar pun dah terbukti aku boleh jd Supermak..hihi. Teringin nak ade baby secomel n secute mereka2 diatas...tapi apekan daya..jodah tak sampai lagi...:(



No comments:

Post a Comment