Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday 8 August 2011

Sabtu yg lepas punye kesah...

Tersebutlah alkesahhhhh..
 
Hihi..dah macam cite aladdin pulak dahh..Pe cite korang punyer weekend baru2 ni?? Best ker? Aku mestilah best coz aku balik kampung...Pergghhhh..memang best lah bukak pose kat kampung.

Aku balik kampung ari jumaat malam, ade orang hantor lagi..uisshhh..syok balik malam2,n yg penting balik dgn perut yg dah diisi. Sampai kmpung kul 12 tgh malm. Memang letih gile lah kan, esok nye after sahur aku sambung tido sampai kul 9 pagi. Niat hati nk bangun bile matahari dah terpacak atas kepala. Tapi apekan daya, hujan di tengahari...kihkihkih...

After mandi manda, tetibe plak mood rajin datang...haha...ape lagi, aku wat kek batik lah..Aku suh abah aku belikan barang2, pastu aku pun wat le kek batik...adoiiii, tergugat iman aku wehhh...rase nak telan2 je kek batik tuh..grrrrr...
 
Pas wat kek batik sambung tido sampai ke petang..perghhh, memg terbaik lah perangai anak dara zaman sekarang ni kan. Tapi korang kene paham, aku tido sebab nak menghilangkan rase keinginan nak makan kek batik tuh..haha..terliur giler la...daripada pose aku batal, baik aku tidoooo....ZZzzzZZzzz

Pukul 5 sengah aku dah gi bazar..huhu...bukan untuk cuci mata yer..tapi untuk wat lawatan tapak...eh, tak same yer..Haha. Aku gi tolong MEMARKETKAN gerai family aku... Dah lama tak tolong parent meniaga kat bazar, tahun ni ape lah salahnyer gi mengembangkan market yg dah sedia kembang...Malas cite panjang2, korang tengok je lah aktiviti aku....:)

Haha..tengok2..kul 5 sengah kuih dah banyak abis...:)


Duit2...eh..salah..kuih2...

haha..ni lah dia barisan MArketing Executive yg berjaya mengHOT kan MArket....


Syok tau meniaga nih...Next week aku nak balik kampung lagi...Sape nk ikut sile angkat tangan :)

No comments:

Post a Comment