Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday 5 August 2011

Morning semua....

Dah lame tak update blog, bukan sebab aku malas..tapi aku bz tambah2 pulak dengan broadband tak berbayar2 lagi...hihi...lepas raya lah baru aku nak membayar segala bagai bil yg tertunggak...**err...macam tinggi menggunung je bil nyer...

Minggu ni aku agak bz dengan macam2 hal..tapi lately hati aku tenang n damai...waaahhh...syahdunyer..Banyak bende best n happy dalam minggu ni. Yg paling wat aku happy bile doktor bg result tentang sakit aku. Alhamdulillah masih bebas dari sebarang penyakit bahaya tuuu. Korang doakan aku dipanjangkan umur yer..:)

And then yang wat aku happy bile bos cakap " Cuti raya anda diluluskan"....wahhh, rase macam nak terbang tinggi2 sampai langit ke tujuh. Hati pun dah berbunga bunga riang tak sabar nak balik beraya jumpe ayahanda n bonda..hihi..**classic gile la kan..korang punye cuti dah lulus ker????  Lagi ta,bah best coz dapat cuti seminggu. Mau naik berkilo2 badan aku nanti asik disumbat dengan lemang, rendang, ketupat, bla bla bla bla......

Tapi dalam hepy2 nih kepala aku cam semak samun gak nak pikir pasal duit. Nak raya nih confirm2 lah kene prepare banyak duit. Tambah2 tahun ni kene bagi duit raya kat kanak2 riang kat umah aku tuuu...sob sob sob..aku jer yg tak dapat duit raye dah....sadisss tol

waaahhh..serabut2..baju raya, kasut raya, selendang raya, kuih raya..banyaknye nak beli..tapi mood shopping blom ade lagi..seminggu nak raya baru aku akan terhegeh2 gi shopping. Baru lah best mase tu...:)

Ok u all, selamat berpuasa n selamat bershopping bagai..:)


No comments:

Post a Comment