Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Saturday 29 October 2011

Aktiviti weekend..:)


Hai u all...weekend da tiba..so, bile weekend je otak aku mesti blurr memikirkan aktiviti pe nak dibuat. Almaklumlah, orang len ade husband, ade anak, ade bf..aku pe ade..hihi..hanye kawan2 n family je la yg ade. Tapi family jauh la plak...if balik kampung tiap2 minggu memang confirm makan megi je la aku ujung bulan nanti...:)

Semalam beriye la aku n makcik planning nak pegi naik bukit pagi2 sabtu nih. Aku pun excited je nak join dia naik bukit...bukan naik gunugn kinabalu pun, juz planning nak naik bukit gasing kat area PJ ni. Tapi pedehal...aku bangun pagi tadi dah kul 11 pagi...haha...so, aktiviti panjat bukat gasing jadi aktiviti tido..haha..

Dah bangun lewat, breakfast pun ntah ke mane..so aku mengambil langkah bijak dengan memasak, kire macam pakej breakfast + lunch...haha. Memang kalo bosan sangat kat umah, hobi aku memasak la..waaaahh..memang patot berat aku makin bertambah...adoiiiii....last week aku wat kek coklat, tapi tak jadi sangat la..erm..bukan kepakaran aku la membuat kek ni..sedihnye..rase nak nangis tepi pokok sorang2...

Takpela...gagal sekali bukan bermakne gagal selama lamenye kan...so pagi ni punye menu adelah mihun goreng special (ntah pe la yg specialnye), n petang ni punye menu adelah spagheti ....sape nak makan meh jemput datang umah,...:)

No comments:

Post a Comment