Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Tuesday 27 December 2011

Aku bile lagi??

Sabtu lepas aku mencipta sejarah. Hari ini dalam sejarah. For the first time aku jadi pengapit pengantin untuk wedding best fren aku, Farizah. Huu..da kawin dah dia. Aku bile lagi??? Ramai sangat yg ajukan soalan yg aku sendiri pun tak ade jawapannyer...waaaaa...

Takmo melalut panjang2 sampai nak muntah korang bace..meh aku share pic mase wedding tuh.

ni mase akad nikah..ramai kan..macam wedding retis pulak dah.

 Mase ni nak gi menyambut pengantin lelaki...waaahhh..aku yg nerves mase nih..:)

cantik kan padanan warna merah n putih..:)


Pengapit gedik dah ready nak gi makan..makan makanan pengantin..sedap, aku makan dengan sopan sangat.

udang berdiri tu sangat sedap..haha..:)

tu je lah kot gambar yg boleh diupload, sebenarnye banyak lagi..tapi kang kowang muntah darah pulak nengoknyer. To my lovely fren hope berbahagia ke akhir hayat. SElamat Menempuah Alam Perkahwinan. 
Terpikir dalam ati, pasni sape pulak yg bakal berkahwin..jeng jeng jeng..

nota kaki: sesape yg nak kahwin boleh jemput aku untuk jadi pengapit..bayaran dia murah jer, boleh bagi aku makanan pengantin yg sodap sodap..heee...

No comments:

Post a Comment