Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Friday 23 December 2011

Ghost protocol?

korang dah tengok movie Mission Impossible Ghost Protocol?? Aku baru je pas tengok movie ni dengan raje tadi...perghhh terbaik siot.. memang tak rugi tengok this muvie. Yang penting ade hero pujaan ramai...TOMCRUISE..  Lakonan Tom Cruise memang tak dinafikan memang the best dengan aksi stunt n lasak. Even dah nampak dia semakin berumur but dia still maintain hebat. 

Tom Cruise still hensem kan...

Movie ni mengisahkan Ethan Hunt (Tom Cruise) dan pasukannya terpaksa berdikari apabila kerajaan Amerika melancarkan Ghost Protocol dimana mereka tidak akan dibantu oleh pihak kerajaan dalam menyelesaikan misi mustahil mereka selepas dianggap sebagai pengebom bangunan Kremlin di Russia. Mereka perlu menghalang penjahat yang mencuri fail yang mengandungi kod pelancaran nuklear bagi mencetuskan perang antara Russia dan Amerika yang didalangi oleh Kurt Hendricks atau Cobalt. Akhirnya pihak Russia sedar bahawa IMF adalah dipihak yang benar, dan bukannya dalang serangan bom. 

So, aku suggestkan kat korang semua weekend nih jangan lupe beramai2 meriahkan panggung wayang dengan menonton filem terhebat penghujung tahun nih...waaaaahhh...skrip nak promote muvie ni jer. Cam le dapat komisyen ke...puihhhh..

nota kaki: korang nak tau tak, boleh pulak raje tido mase klimaks muvie,....sabor je la... 

No comments:

Post a Comment