Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Tuesday 20 December 2011

Terasa RINDU


Tetibe dua tiga hari ni macam takde mood je sangat. Rase nak marah semua orang sekeliling aku. Ohhh...mood please la kembali ceria. I hate this.Dah bape malam aku tido sangat tak lena, selang berape jam aku terjage...letih sangat. Bile nak dapat tido yang berkualiti nih.

Ape la nak jadi dengan aku nih...maybe aku RINDUKAN someone kot..someone yang sangat busy lately nih.Kesian dia sangat busy sampai tak cukup tido. Hope dia akan datang jupe aku dengan segera sebelum aku pergi ujung dunia....ngehngehngeh...:)  Ngade2 kan sistem badan nih..bile rindu je mule la semua antibodi dalam badan nak lemah..dah berkurun tak kene gastrik pun boleh kene gastrik...

BTW, arini happy coz cuti aku dah diluluskan. Aku apply cuti on thursday n friday...wuuuuu...tak sabar nak bercuti, maybe my parent akan datang KL this thursday..:)

mood: rase bosan nak keje...

2 comments:

  1. berenti je keje......dok rumah sng, xdo nk bosan2 da.....

    ReplyDelete
  2. haha...kalo aku berenti sape nak bg aku mkan? kalo din ngn ko nak sponsor ok gak...:)

    ReplyDelete