Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Monday 16 January 2012

The lucky 100th follower..:)

Source : Google

Good Morning semua. Sihat ke? Hari ni Isnin suda, grrrr...hari yang paling aku tak suke. Ya Allah, liat gile aku nak bangun pagi tadi. Tambah2 dapat tido tak sampai 9 jam.

Malam tadi gi tengok wayang dengan raje. Tengok cite Hell's Gate..cam haram je cite tu. Jangan le korang tengok cite freemason tuh. Aku tak paham camne movie tu leh masuk Malaysia..ngarut je movienyer. Dan aku tak paham kenapa Raje pilih nak tengok muvie tu...padahal setengah jam kitorang berdiri depan kaunter dah decide nak tengok cite Sesuatu yang Tertinggal. Sampai depan kaunter tiket, dia gi order cite hell's gate...haiiisssshh

Eh, sebelum lupe aku nak ucapkan thankz a lot pada semua yang follow blog nih. And tahniah untuk follower aku yang ke 100. hehe..jom kite terjah blog dia.
Follower yang bertuah tu adelah cik Miya.

Jom beramai ramai kite memeriahkan Belog Miya. Orangnye comel je, student UPM. Blog dia pun kemas dan cantik, tapi aku paling suke header dia..simple and nice. Tak macam header aku..sob sob..:(

Notakaki: Bekerjalah dengan ikhlas ye ari ni, barulah gaji diberkati..:) 


10 comments:

  1. congrat,linda!!! Tak sampai 6 bulan ade LL Cool J,dah ada 104 followers.Jelous i.Dah 2 thn blog,baru ade 140.huuuuhuuuuu.Ape pun,semoga blog ni makin di kenali n penulisnya semakin bersemangat menulis... :)

    ReplyDelete
  2. thankz darling..ko kan sifu aku...thankz memperkenalkan dunia blog kat aku..skema tak ayat..:)

    ReplyDelete
  3. tahniah..makin ramai follower kan..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih...seronok jugak dah de ramai kawan2..:)

      Delete
  4. ha.. saya singgah jadi follower yang ke 106 ;)

    ReplyDelete
  5. tahniah. tak lama lagi ramai tuh.. :) free2, jmput isnggah blog, jmput bc entri BURUNG BIRU SI PEMALU :)

    ReplyDelete
  6. ouch! suka nya.haha thanks for this entry. yup! im lucky 100th here! haha. keep it up gurlz. blog dy pon lawa. ckp kittew lak eh :)

    ReplyDelete